CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 2, 2009

Tayar Bocor plakkk

arini kengkonon nak gi keje lmbt..sbb nak gi amik cheque kat malakoff..malas ler nak masok opis dulu. kol 9.15 gi antor qisya..pastu isi minyak kat petronas.. baru jek stat keta..ada cina bawak bulldozer tunjok kat tayar..ala...tayar flat abis..pastu gi pam..tak masuk2 gak angin...hehe..tak pandai benornya nak pam..tak penah lagik ada sejarah pam2 tayar nih...

pastu pam2 lagik..takleh gak..try pam sebelah..tak leh gak..skali nampak ada brother nih tgh pandang aku...skali aku panggil..

aku : bang..betol ker saya pam nih..saya tak pandai ler..
dia : salah nih dek... kena tekan merah..
aku : erk???(padahal mmg aku tekan merah utk flat tyre)

brother tuh buat..takleh gak...dia gi panggil org lain.. org tuh pon takleh gak..last2 bawak kedai tayar.nasib dalam 3km jek dari petronas..bawak ler slow2..pasang hazard signal.
smpi2 kedai tayar..diorg check..ada bocor beso kat bahagian dalam..takleh tampal..kena tuko tayar baru.. aku amik tayar seken jek..huhu
masa poses tuko tuh... ada sekeping besi tajam dalam tayar...tuh ler puncanya aku terbang duit arini. rasanya besi dari construction work kat depan umah tuh.. construction tak sudah2.
pengajaran gak tuh utk aku....pasni kena blajor hadapi perkara2 kecemasan berkaitan kereta nih supaya tak cuak...

dah ilang mood nak gi malakoff..sok ler gamaknya ..hehe

0 comments: