CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 26, 2009

Kitchen Kabinet

atas permintaan zam, aku upload gambo kc yg tak seberapa...jadik ler utk umah kecik..
murah jek buat nih.. contractornya adalah anak sedara bb sitter... kalu nak renovate rumah ker..nak buat kc ker..wardrobe ker... bleh ler mintak dia buatkan quotation.. dia kasi aku murah..aku pomot ler free2.. material mender nih erk..ply nyatuh tak silap..lupa dah...huhu




ni nasi ayam masak malam tadik...resipi dari serah omar...

6 comments:

nzh1979 said...

macih yan..
akan ku tunjok kat laki balik nih..ehehe

mummylana said...

yan, i loike :) simple, kemas je nampak kaler gini

nzh1979 said...

yannn..masakkan aku nasik ayam yan..
aku nak dtg..eheheh..
lapo nasik ayam ler...
nak masak sendiri gile malas

mummy aryan syamil said...

aku tingin nk wat kc neh..tp mengenangkan umh orang len..aku pendamkan je la sob2x...

Khairyna said...
This comment has been removed by the author.
Khairyna said...

cantik kc ni...mcm berminat je nak buat. berapa ye harga buat kc ni? bgla contact no...