CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, March 27, 2009

Rambot langsuir...part II

dah tepon byk kali no owner rumah tuh...skali anak dia sms... "i anak dia ..u call no dia ler 013307205* his number. oklerkan..aku tepon ler....aku cakap sore lembot jek mmula...aku bagi salam dia tak jawab...pastu aku citer ler kejadian tuh.. skali aku yg kena maki..dia kabo...apsal dok salahkan saya...umah tuh ada 5 tingkat...gi ler salahkan umah yg atas2 nuh.. haih....
tak logik tol pakcik nih... kot yer pon..takkan ler rambot langsuir tuh bleh terbang masuk situ..
pastu aku cakap..umah atas saya jeklah yg salah..takyah nak gi atas2 lagik...bukannya combine pon... skali dia tengking aku..dia kabo.... " tuh masalah ko.. ko selesaikan ler sendirik"
pastu trus letak tepon..kurang hajor tol pakcik nama ramli keje polis nih... kot yer pon jgn ler eksen benor... aku nih nak bawak berbincang nih... pastu. aku tepon lagik skali... 3 kali dia tak angkat...huwaaa...aku nangis korang...pasal aku sakit ati... naper manusia2 berhati bangkai gini wujud kat atas muka bumi nih. pastu dalam petang skit aku tepon lagik pakcik ramli nih..tak angkat...aku sms tak reply...

dah last2 aku ym ngan bulan..sembang skit2..bulan tenangkan aku.. pastu mcm ttiba aku redha jek..takpelah...aku korek jek sendirik..pasang sendirik.. bila aku tepon sepol..dia kata takpelah..balik nanti di cuci seme... tuh ler dia...

pakcik ramli oit... aku tak ampunkan dosa ko buat kat aku nih...sok kat padang masyar..ko merangkaklah tgh panas terik cari aku mintak ampon... masa tuh...pangkat ko... harta ko... keangkuhan ko... ko tak pikol skali pun..

nak buat mcm mana..peel manusia... rasa diri kaya skit...berpangkat skit... berwang skit... mula ler angkuh...bongkak...mudah pandang hina kat org lain... dia taktau pangai dia boleh makan diri dia skit hari nanti...

2 comments:

nzh1979 said...

hoi gile sombong erk..
takpe2 nanti pape jadik kat umah dia..mintak tolong ke hape.. ko wat dono je..biau dia..riak gile..
takmo ulor doit betolkan pon..tolong tgk pe la salahnye

CikMak said...

haram jadah sungguh itu jiran tetangga ! mmg x layak tuk diampunkan!